Moido vaan,ja hyvää kesälomaa kaikille.Toivottavasti kesä alko kaikilla mukavasti,itsellä lähinnä koneella istuessa ja ikkunan läpi sateen tuijottamista.Tai no ei muutamaan viikkoon oo kyl satanu , mut you know what i mean. En oo sitä pullippia saanut VIELÄKÄÄN,mutta kameran kyllä.Sain nikonin jonkun järkkärin.Oon otellu vähän kuvia ja videoita.Laatu on ihan ok.Odotin kyllä ehkä vähän parempaa. No mitäs mun kesäsuunnitelmia-Ei mitään ihmeellistä,mennään vissiin loppukestästä perheen kesken duudsoniparkissa käymään.Niin ja varmaan mennään risteilylle jossain vaiheessa-siitä lisää myöhemmin.Mulla on Pottereista Feeniksin killan lukeminen menossa.Kaikki leffat on kyllä katottu,vaikkei kirjoja luettu(Kiitos vaan äiti!). Siis mulla oli äidin kanssa pottereista sellainen diili,että kun saan kirjan luettua,sen jälkeen katsotaan vasta leffa.Mun mielestä niistä kirjoista saa vaan paljon enemmän irti.Huomioithan,että tää on mun mielipide , ei ole pakko kommentoida vaikka erimieltä olisitkin.Mutta hei,mä taidan mennä pikkuhiljaa nukkumaan.Öitä!

XOXO,Minsku