Hello ihmiset,mitä teille kuuluu? Mulle kuuluu ihan hyvää.Meen tänään ostaan varmaan uuden monsterhighn.Siitä varmaan kuvia myöhemmin.Mun blogi ja youtube on ollut vähän kuolleita jo ennen joulua ja siitä eteenpäin...

Mut voi silti tavoittaa vaikkapa MSP:ssä (moviestarplanet) nimellä:moviestarSäde.Sinne vaan viestiä jos muualta ei saa kiinni.Mulla on sims 4 nyt ja voin sanoa että on hintansa väärti.Ihan varmasti on ja myöhemmin ehkä ostan siihen sen ulkoilma lisäosan.Mä  oon muuten myös opetellu piirtää mangaa.Ei se mitään helppoa oo mutta kun sen tajuaa pikkuhiljaa se helpottuu.Ja nyt se TÄRKEIN asia: (rumpujen pärinää) Me mennään Oonun kanssa laivalle helmikuun lopussa.Sieltä veikkaan että jotain kuvia tulee.Mitä mieltä ootte muuten nightcore musasta? Tässä yks hyvä biisi:  https://www.youtube.com/watch?v=9EfnBshZxM4&list=PLHo2szoJYxz9dhIofLrEbmh-5WErpu_qk&index=16

 Oon kattellu youtube videoita aika paljon nyt. Niin tylsää kun lempitubettaja ei tee paljoo videoi.:( Mut joo. Mä varmaan alan nyt lakkaileen kynsii tai jtn. 

XOXO,Minsku