Hei vaan kaikille!

Tänään kirjotan vähän siitä koiranäyttekystä.

Aamulla heräsin noin 07:20. Söin aamupalan, vaihdoin vaatteet ja laitoin hiukset.Sitten olikin jo aika lähteä.Kun päästiin paikanpäälle,alettiin heti laittaa viime hetken valmisteluja. Koiran piti tulla vasta yhdeksältä,mutta se tulikin puoli tuntia ennen.

Seuraavat puolitoista tuntia uhrasin harjoitteluun. Sen jälkeen alkoikin saapua porukkaa.Kyllä siinä varmaan tunti kesti ennen kuin kisa alkoi. Kisassa meidän piti juosta kehää ympäri sekä seisottaa koiraa.Siinä vähän epäonnistuin koska tuomarina oli koiran hoitaja. Kun tuomari sanoi että joutuu vain kättelemään yhtä meistä,valuin hikeä.Onneksi hän kätteli vieressäni olevaa tyttöä eikä minua. Seuraavaksi hän sanoisi neljännen kilpailijan. Sekään en ollut minä. Seuraavaksi hän sanoi pronssia saaneen kilpailijan.Se olin MINÄ! Sain pronssia ventovieraan koiran kanssa.Palkinnoksi sain pokaalin,ruusukkeen ja kassillisen karkkia.Kaikki sanoivat että pärjäsin hyvin.Omasta mielestäni olin aika huono.Viisi vuotiaana hopeaa ja yhdeksän vuotiaana pronssia!Oman kisani jälkeen menin buffettiin herkuttelemaan.Monta tuntia vain hengailin siellä.Seuraavaksi tätini esittäisi saman koiran jonka kanssa minäkin olin.Onneksi tapsin melkein samanikäisen tytön jonka kanssa olin loppukoiranäyttelyn. Lopuksi kun muut olivat lähteneet ja aikuiset siivosivat,minä ja kaverini leikimme koiriemme kanssa.Sitten oli aika sanoa hyvästit.Se jälkeen palasimme tänne jossa juuri nyt kirjoitan.Illalla tulee vielä kuvia kun pääsen kotiin.Moikka!