Juuh nyt kirjottelen tänne vaan jotain joka on ihan plääh... Mutta joo olin tänään mun besun syndeillä.Kattelin pullippeja ja mietin et ostan EHKÄ sittenki pullip regeneration Noirin.Se on aika halpa-ja mollamaniassa,joka on siis suomalainen "Pullip kauppa" joten musta tuntuu että sieltä olisi turvallisinta ostaa.Osta sille varmaan vaihto peruukin-ja vaatteet koska (en mä tiiä). Ja joo.Mun kaveri suunnittelee jo toisen pullipin ostoa ja kerää rahaa myymällä petsejään.En tiiä ostan ehkä pari koska voin sit jälleenmyydä ne kalliimalla hinnalla (huollon jälkeen) enkö ookki ilkee.Ja toi oli sit kyl vitsi.Me saatiin koulussa kirjekaverit saksasta.Kirjotin sille aika pitkän kirjeen mut kai se on hyvä juttu.Voin laittaa tohon vielä kuvan siitä Pullipista:

renoir.jpgJa joo tossa se Regeneration Noir.Ja huomenna oon varmaan muuten yhden mun ET (elämänkatsomustieto) kaverin kaa ja lauantaina se sama besu jonka synttärit oli tänään tulee meille yöks.Meidän hieno tunnuslause: "ME LANITETAAN KOKO YÖ"  XDXDXD *naurua

 

 

 

Joo eli XOXO,Minsku